"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Najib Bergayut Di Dahan Yang Reput..

Membaca tulisan Ar. Aisar Yee Abdullah dalam ruangannya 'Sentuhan Tetikus' yang disiarkan oleh akhbar Sinar semalam amat menarik perhatian teman.

Tajuk artikel beliau kali ini ialah 'Apa UMNO boleh harap dari Dr. M?'...teman setuju semuanye.

Sebahagiannya teman telah nyatakan dalam tulisan teman sebelum ini.

Paling menggelikan ialah arahan Che Det agar Mukhriz 
settle bab2 AP. Apa ke heinye dia dictate apa yang peranan anak bapak dalam MITI.? Macam tu sekali? Bukankah Tok Pa yang patut menguruskan MITI dan memberi tanggungjawab apa kepada anak bapak?

Seperti kata Dr. Aisar Yee...ini selalu teman tulis sebelum ini... Pengaruh Che Det dah tak de dah dalam UMNO. Masa dia merajuk keluar UMNOpun cuma 3 ekor aje yang ikut. Bila nak masuk sambut dia macam beruk sarkis nak buat apa? He he..

Benar kat Dr. Aisar Yee...nasib baik Che Det tak berkempen di Batang Ai...kalau tidak...3-0 yob!! Pada teman...Che Det dengan Ezam..sama league aje. Kalau kat Uk...kira dalam 
Conference Premier aje...Mungkin Che Det tu macam Northwich dan Ezam...hmm..Lewes kot?

Cool picture from...
magickriver



http://kopitiam-bang-nan.blogspot.com/

Tiada ulasan: