"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

GEMPAR!!!! Imam Masjid Negara ditampar ketika solat Jumaat

Zainol-Samah_tampar_600
Suasana solat Jumaat di Masjid Negara, Kuala Lumpur hari ini kecoh apabila seorang lelaki dipercayai berbangsa Arab bertindak menampar Imam 2 Masjid Negara, Mohd Zuhairee Mohd Yatim ketika beliau sedang mengimamkan solat.

Saksi berkata, kejadian berlaku ketika solat di rakaat pertama dan imam baru saja selesai membaca surah Al-Fatihah, tibat-tiba datang seorang lelaki berketurunan Arab terus menampar imam tersebut.

Lelaki terbabit juga bertindak merampas pembesar suara dan berkata "You go Back!" berulang kali.

Video kekecohan di masjid itu dan tangkapan lelaki terbabit kini viral di laman sosial.

Imam berkenaan juga mengesahkan beliau ditampar
-malaysianinsider-

Tiada ulasan: