"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pakatan 2.0: Lengkaplah Kebodohan PAS

ramziredang
Dunia sedang memerhati. Mungkin ketua ulama duniapun sedang memerhati. Seluruh rakyat malaysia sedang ingin menahan ketawa. Pakatan 2.0 bakal menjadi jerat dua hala untuk PAS. Jika PAS tidak sertai Pakatan 2.0 bermakna PAS bodoh. Tetapi jika PAS sertai, PAS lagi bodoh. Sekarang cakap cakap pemimpin siku dan lutut PAS pun dah nampak ala ala bodoh. Sedangkan orang mukmin tidak bodoh

Masa rakyat berhimpun bersih PAS taknak amik bahagian, sebab itu la sebab ini la sebab sianu la sebab siani la sebab buat disinun la sebab buat disini la...macam macam. Tetapi tak lama lagi nak buat jugak kat kota bharu, nak berhimpun dan nak jemput semua orang yang dia tak hadir masa dia dijemput itu hari.

Bab PR 2.0 Ketua panglima siku dan lutut, sekarang dia sebagai ketua penerangan so kira kira dia nak terang la sikit,katanya dia taknak terburu buru sertai gabungan pembangkang baru Pakatan 2.0 Banyak strategi yang nak kena fikir. Mungkin dia nak fikir macamana cara strategi nak jalankan hudud melalui vellfirenya.

Atau mungkin aku dah salah faham, mungkin hudud telah dapat dijalankan sekarang. Kerana itulah dia sekarang dah boleh bersama sama dengan penentang hudud dalam PR 2.0 Dia mungkin dah hafal surah lain yang nak digunakan nanti supaya boleh je bersama para penentang hudud, syurga kan dia punya sebab tu boleh main tukar tukar ayat je.

Alah apa susahnyaaa, kita gabunglah dulu. Supaya pembangkang kuat. Bila dah kuat nanti apa nak susah, suruh la dewan ulama usulkan supaya berpecah. Senang jer.

Dia juga sudah boleh bersama sama dengan pengkhianat parti(yang sebenarnya pengkhianat Islam pada dia). Pengkhianata pengkhianat ini telah dibersihkan dari parti, jadi kalau bergabung sekarang dia tetap bersih dan tak kotor lagi. Dia pun dah beli kelambu sebab tu sekarang boleh je berkawan dengan nyamuk.

Dalam duk dengar penerangan siku dan lutut, terdengar pulak aku bunyi halus halus je. Ingatkan bunyi kentut rupanya bunyi ngauman cakar harimau. Garangnya mengalahkan bunyi kentut je. Cakar harimau cakap PAS masih memerlukan gabungan pembangkang. Ades meleleh hingus betul bunyi ngauman macam tu. Itu hari macam garang je..siap baca amanat arwah ayah lagi...haha. Kejab je dah nak langgar amanat arwah ayah. Hudud belum terlaksana oiiii...napa nak langgar cakar sendiri? dah takda tempat ke nak cakar sampai depan orang di cakar diri sendiri?malu orang tengok oiii.

Kalau nak citer banyakkk lagi bleh citer, tapi simpan lah sikit kebodohan diorang supaya generasi akan datang mengerti dan mengenang sejarah politik yang paling bodoh terpahat dalam sejarah negara.

Aku cuma nak bagi amaran je, kalau tak gabung PR 2.0 memang bodoh sebab kamu dah kena sembelih dek UMNO.

Tetapi kalau bergabung dalam PR 2.0, itulah bodoh yang paling bodoh di kalangan bodoh bodoh sedunia. Tak pasal pasal kamu kena bahagi kerusi bertanding nanti jadi pecah empat dengan AMANAH pulak. Oleh kerana kamu tidak amanah, tiba tiba orang lain dapat AMANAH. Habis tu kerusi deme makin banyak ke makin sikit bila gabung?

Dan bila gabung, secara tersohor seantaro dunianya kamu telah mengitiraf dan mengangkat martabat AMANAH(gerombolan orang orang yang engkau hinakan dengan berbagai panggilan hina) Kamu tak rasa ke kalau kamu muliakan balik orang yang kamu hina,nanti kamu pulak yang nampak hina??

Surah al imran

[3:26]
Katakanlah: "Wahai Tuhan Yang mempunyai kerajaan, Engkau berikan kerajaan kepada orang yang Engkau kehendaki dan Engkau cabut kerajaan dari orang yang Engkau kehendaki. Engkau muliakan orang yang Engkau kehendaki dan Engkau hinakan orang yang Engkau kehendaki. Di tangan Engkaulah segala kebajikan. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas segala sesuatu.
-detikdaily-

3 ulasan:

ramboo-t berkata...

Andalah sebenarnya yg bodoh dan bebal..Perjuangan utk melaksanakan hudud dan hukum2 Allah yg lain (i.e. hapuskan riba,arak dan rasuah dan sbgnya) adalah berlandaskan panduan alquran&hadis bknnya ikut dap maupun brother..biarlah bersendirian drp bersama geng pengkhianat(baca pan),geng kafir yg jelas anti islamnya(dulu zimmi, maybe skang dh naik ke level harbi, sape lg dap la) dan pkr sendiri tolak hudud kerana takutkan dap bbdg takutkan murka Allah..berjaya atau tidak buat masa skang utk dilaksanakan bukan isunya tp atas nama islam (bkn islam hadori maupun islam liberal,syiah,free thinker) seharusnya kita bersatu padu menyokong bill hudud klate dibentang di parlimen kerana allah swt.ramziredang harus ke pulau redang dan bertaubat, minta maafla kpd ayah chik sementara hayat dikandung bdn. Allahu Akbar.

ramboo-t berkata...

Terbitkan ulasan aku ramziredang kerengga dicucuk idung..jgn ikut mcm amno plak, hukum yg xkacau dgn cara hidup sesat mereka di benarkn, tp bab hudud sori bohh..kau pun 3x4 je dgn depa tu..kami sapot ulamak, tolak munafiqun.

PokAmid berkata...

Mana ada mereka tu bodoh?
Mereka kan hebat, boleh berjuang bersendirian! Walaupun takde otak, senjata siku dan lutut dah memadai bg mereka utk bersilat dlm gelanggang politik.