"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki mabuk terjun sungai

FMT Reporters
Anggota bomba dan polis menyelamatkan warga Sri Lanka yang terjun ke sungai. (Gambar JBPM)
PETALING JAYA: Seorang warga asing yang mabuk terjun ke sungai di Jalan TS 6/1, Taman Perindustrian Subang, Selangor.

Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat (JBPM) Selangor, Morni Mamat berkata, sebuah jentera dari Balai Bomba dan Penyelamat Subang dikejarkan ke lokasi sejurus menerima panggilan pada 9.30 malam tadi.

“Sampai di lokasi, seorang lelaki warga Sri Lanka didapati dalam keadaan mabuk dan terjun ke sungai.

“Pasukan bomba tiba di lokasi pada 9.40 malam dan berjaya menyelamatkan lelaki terbabit,” katanya menurut Harian Metro.

Beliau berkata, mangsa dalam keadaan selamat dan diserahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.

Tiada ulasan: