"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Suami isteri direman kes bunuh peniaga wanita

Zatul Iffah Zolkiply
zatuliffah@hmetro.com.my

Marang: Peniaga direman selama tujuh hari bermula hari ini bagi membantu siasatan kes bunuh seorang wanita warga emas di tepi jalan besar berhampiran Pejabat Agama Hulu Terengganu, Kuala Berang semalam.

Turut direman, suami suspek yang berusia 37 tahun yang bekerja sebagai mekanik.

Perintah reman terhadap suspek wanita berusia 35 tahun dan suaminya itu dikeluarkan Majistret Zur Azureen Zainalkefli.

Ia bagi membolehkan siasatan lanjut mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan dijalankan.

Terdahulu, dua suspek yang berpakaian lokap tiba di pekarangan Mahkamah Majistret Marang kira-kira jam 10 pagi.

Media semalam melaporkan seorang peniaga wanita ditemukan mati dengan 15 kesan tikaman di bahagian badan di tepi jalan besar berhampiran Pejabat Agama Hulu Terengganu, Kuala Berang.

Mayat berusia 65 tahun ditemui pengawal keselamatan di dalam longkang di kawasan berkenaan pada 4.35 pagi.

Tiada ulasan: