"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Terengganu: Polis cari Mohd Arifin bantu siasatan

Rosli Ilham
am@hmetro.com.my
Mohd Arifin Syafie dikehendaki polis. Foto Ihsan PDRM
Mohd Arifin Syafie dikehendaki polis. Foto Ihsan PDRM
Chukai: Polis meminta orang ramai menyalurkan maklumat bagi mengesan seorang lelaki bagi membantu siasatan kes rogol di daerah ini.

Ketua Polis Daerah Kemaman, Superintendan Hanyan Ramlan berkata, individu itu, Mohd Arifin Syafie, 56, diminta tampil untuk siasatan mengikut Seksyen 376(3) Kanun Keseksaan.

Menurutnya, pihak polis sebelum ini meminta Mohd Arifin menyerahkan diri untuk membantu siasatan, tetapi individu terbabit tidak berbuat demikian.

"Pihak polis berusaha mengesan lelaki itu termasuk di rumahnya di Kemaman, namun gagal dan individu ini diminta tampil menyerah diri bagi membantu siasatan," katanya.

Katanya, orang ramai yang mengenali dan mengetahui di mana individu terbabit berada diminta menghubungi Pegawai Penyiasat, Inspektor Mohamad Azmi Abdul Aziz di talian 014-5451969 atau balai polis berhampiran.

Tiada ulasan: