"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita dakwa diganggu seksual ketua agensi kerajaan

Faisal Asyraf

PETALING JAYA: Bukit Aman sedang menyiasat dakwaan gangguan seksual membabitkan ketua sebuah agensi kerajaan.

Seorang wanita berusia 30-an yang juga perunding kewangan membuat laporan minggu lalu mendakwa suspek mengganggunya di WhatsApp sejak tahun lalu.

Ketua Polis Sepang Wan Kamarul Wan Azran mengesahkan wanita itu sudah membuat laporan.

“Siasatan sedang dijalankan Bukit Aman,” katanya kepada FMT.

FMT turut menghubungi agensi kerajaan terbabit untuk mengulas.

Ini menyusul sekeping gambar didakwa laporan polis dibuat wanita terbabit yang tular di media sosial sejak pagi tadi.

Tiada ulasan: