"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cubaan rogol: Wanita terselamat kerana datang bulan

KOSMO!
SUSPEK (bulatan merah) ditahan kerana cuba melakukan perbuatan tidak senonoh terhadap seorang tukang urut. – THAIGER
BANGKOK  – Polis menahan seorang lelaki di wilayah Songkhla, selatan Thailand  semalam kerana cuba memperkosa seorang tukang urut sebelum mengubah fikiran dan mencuri telefon bimbit mangsa, lapor laman berita Thaiger.

Dia berbuat demikian kerana wanita itu datang haid.

Tukang urut berusia 28 tahun itu melarikan diri dan meminta bantuan seorang pemandu di daerah Hat Yai, Songkhla. Dia kemudian membuat laporan di Balai Polis Tung Lung dan menceritakan butiran kejadian.

Tukang urut itu berkata, suspek  yang kemudian dikenali sebagai Teeraphat, 20, menghubunginya melalui aplikasi LINE.

Dia mengupah mangsa untuk menyediakan perkhidmatan urut di sebuah resort berhampiran tempat kejadian dan menawarkan bayaran sebanyak 2,000 baht(RM258), baru-baru ini.

Ketika mangsa membonceng motosikal suspek menuju ke resort itu, Teeraphat mendakwa bahawa dia perlu ke tandas dan melencongkan motosikalnya ke sebuah  ladang getah di tepi jalan.  

Teerafat didakwa mencampakkan mangsa ke tanah dan cuba melakukan perkara tidak senonoh terhadap dirinya.

Teerafat menghentikan niat jahatnya apabila mendapati mangsa benar-benar datang haid. Dia kemudian melarikan telefon bimbit wanita berkenaan.

Polis menahan Teeraphat semalam di rumahnya di daerah Namom, Songkhla. Teeraphat mengaku perbuatannya dan memberi alasan bahawa ketika kejadian, isterinya sedang  hamil. 

Laman berita DailyNews melaporkan bahawa polis telah mengeluarkan pertuduhan terhadap Teerafat tanpa memberikan butiran lanjut. – AGENSI

Tiada ulasan: