"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Remaja lelaki maut jatuh dari tingkat sembilan PPR

Raja Noraina Raja Rahim
rnoraina@hmetro.com.my
MAYAT remaja lelaki ditemukan di tingkat bawah bangunan berkenaan dan terdapat bangkai seekor kucing berhampiran mayat itu. FOTO Ihsan Pembaca
MAYAT remaja lelaki ditemukan di tingkat bawah bangunan berkenaan dan terdapat bangkai seekor kucing berhampiran mayat itu. FOTO Ihsan Pembaca
Kuala Lumpur: Remaja lelaki berusia 17 tahun ditemukan maut selepas terjatuh dari tingkat sembilan sebuah blok projek perumahan rakyat (PPR) di Setapak di sini, hari ini.

Difahamkan, pelajar sebuah sekolah menengah itu ditemukan dalam keadaan terbaring di tingkat bawah bangunan berkenaan dan terdapat bangkai seekor kucing berhampiran mayat.

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju Asisten Komisioner Mohamad Lazim Ismail berkata, polis menerima laporan kejadian pada 11.50 pagi.

"Berdasarkan maklumat, seorang lelaki terjatuh bangunan dan tidak disedari oleh ahli keluarga.

"Remaja itu bagaimanapun disahkan meninggal dunia. Semakan mendapati dia si mati adalah pesakit psikiatri dan sedang menjalani rawatan," katanya dalam kenyataan hari ini.

Beliau berkata, mayat dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk bedah siasat dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut (SDR).

Tiada ulasan: