"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Annuar Musa sah mohon sertai PAS

Haspaizi Zain

Bekas setiausaha agung Umno, Annuar Musa mengesahkan yang dia telah mengemukakan permohonan bagi menyertai parti PAS.

Annuar berkata, borang permohonan keahlian bagi menyertai PAS telah dihantar beberapa bulan lalu dan masih belum mendapat kelulusan PAS.

"Bukan 10 orang lebih daripada 1,000 bersama-sama dengan saya insya-Allah pada minggu kedua bulan Jun, kita hanya sekarang sedang menunggu (keputusan) daripada parti PAS.

"Saya mengesahkan saya telah membuat permohonan (menyertai) PAS, terpulanglah pada PAS untuk menerima saya ataupun tidak kerana saya ini bukan sesiapa pun.

"Keputusan yang saya buat (menyertai PAS) setelah saya meneliti secara dekat dan mendalam senario politik negara dan juga keadaan berlaku dalam politik Umno itu sendiri," katanya ketika ditemui pada majlis rumah terbuka Aidilfitri Muafakat Nasional (MN) di ibu negara, hari ini.

Tiada ulasan: