"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penyanyi habiskan RM59,000 untuk langgan pelacur, isteri terpaksa buka purdah untuk sara dan dapat penjagaan anak

MAISARAH AISYA

Tular sebelum ini mengenai pendedahan oleh isteri kepada penyanyi seberang, Virgoun yang dikatakan menghabiskan lebih RM59,000 untuk melanggan pelacur.

Disebabkan oleh pendedahan tersebut, Virgoun dikhabarkan telah memfailkan talak cerai terhadap isteri dan dapat hak penjagaan anak mereka.

Selepas lima tahun berpurdah, Inara terpaksa membuka tudungnya bagi memudahlan urusan untuk mencari nafkah untuk dapatkan semula penjagaan anak.

Inara dikatakan telah mendapat tawaran pekerjaan daripada sebuah syarikat produk kecantikan untuk menampilkan wajahnya.

Secara tidak langsung, syarikat itu menawarkan pekerjaan tersebut bagi membantunya untuk mendapatkan semula hak penjagaan anaknya.

Dalam pada itu, Inara berharap agar keputusannya untuk membuka purdah tidak mengundang prasangka buruk orang ramai memandangkan situasinya sedang darurat.

“Bismillah, saya pakai kerana Allah, saya buka kerana Allah untuk menghidupi anak-anak saya,” ujarnya dalam video di TikTok.

Tiada ulasan: