"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kes bunuh Genting Highlands, lelaki warga asing ditahan

Bernama

KUALA LUMPUR: Polis menahan seorang warga asing selepas disyaki terlibat kes pembunuhan seorang lelaki warga tempatan, di sebuah hotel di Genting Highlands semalam.

Ketua Polis Bentong Zaiham Mohd Kahar, berkata suspek lelaki berumur 45 tahun itu ditahan di kawasan berdekatan hotel terbabit, pada hari sama.

Beliau berkata, mayat mangsa telah dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan, Pahang untuk proses bedah siasat dan siasatan awal mendapati terdapat kesan pergelutan pada tubuh mangsa.

“Mangsa berumur 51 tahun merupakan seorang ahli perniagaan dan mempunyai 23 rekod kes jenayah lampau termasuk dadah. Keputusan bedah siasat dijangka diperoleh lewat petang ini,” katanya dalam kenyataan.

Zaiham berkata, suspek direman tujuh hari bermula hari ini dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Tiada ulasan: