"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penyanyi lelaki arah pembantu rumah bawa lari anak?

Hmetro 

Kuala Lumpur: Pembantu rumah warga asing didakwa melarikan anak selebriti wanita yang difahamkan berlaku bulan lalu.

Namun, selebriti wanita yang pernah bergelar penyanyi suatu ketika dahulu itu bertindak pantas dengan membuat laporan di Balai Polis Ampang, Selangor.

Bagaimanapun, pembantu rumah itu berjaya ditahan polis pada hari kejadian.

Hasil siasatan mendapati, bekas suami selebriti itu yang juga vokalis kumpulan terkenal didakwa menjadi dalang penculikan.

Menurut pembantu rumah itu, dia diarahkan oleh penyanyi lelaki terbabit untuk berbuat demikian atas alasan sudah lama tidak bertemu anak lelaki yang juga anak angkat mereka ketika masih bergelar suami isteri.

Sementara, bekas pasangan selebriti itu akan membawa kes mengenai hak penjagaan anak di mahkamah syariah.

Tiada ulasan: