"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mayat tergantung pada pokok

Amirul Aiman Hamsuddin
bhnews@bh.com.my

HULU SELANGOR: Seorang lelaki ditemukan mati dalam keadaan tergantung pada dahan pokok berdekatan tangki air di Kampung Sekolah, Batang Kali, di sini.

Penemuan mayat berkenaan dilaporkan kepada polis oleh orang awam pada jam 7.15 semalam sebelum sepasukan anggota pasukan keselamatan itu dihantar ke lokasi.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Ahmad Faizal Tahrim, berkata petugas perubatan dari Hospital Kuala Kubu Bharu juga tiba tidak lama kemudian sebelum mengesahkan kematian mangsa.

"Semakan mendapati mangsa berusia 42 tahun dan warga tempatan. Mayat lelaki itu lengkap berpakaian kemudian dibawa ke Hospital Kuala Kubu Bharu untuk bedah siasat. Kes diklasifikasikan mati mengejut," katanya ketika dihubungi, hari ini.

Tiada ulasan: