"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Remaja maut, 10 cedera nahas dua kenderaan

Erika George
am@hmetro.com.my
ANGGOTA bomba berusaha mengeluarkan mangsa yang terperangkap dalam kereta Perodua Axia. FOTO Ihsan JBPM
ANGGOTA bomba berusaha mengeluarkan mangsa yang terperangkap dalam kereta Perodua Axia. FOTO Ihsan JBPM
Tatau: Remaja maut manakala 10 lagi cedera dalam kemalangan membabitkan dua kenderaan berhampiran Sungai Alit di Jalan Sibu-Bintulu, hari ini.

Jurucakap Pusat Gerakan Operasi Bomba Sarawak berkata, mangsa, Chiang Jie Yie berusia 19 tahun yang menaiki kereta Perodua Axia disahkan maut di lokasi kejadian.

"Seramai tujuh mangsa dikeluarkan oleh orang awam manakala tiga yang terperangkap di dalam kereta dikeluarkan oleh pasukan bomba.

"Kesemua mangsa diserahkan kepada paramedik untuk rawatan selanjutnya," katanya, hari ini.

Mayat mangsa diserahkan kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM) sebelum dihantar ke Unit Forensik Hospital Sibu untuk bedah siasat.

Tiada ulasan: