"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Jadi alat, tak disukai tok arab tertentu walau bertitle Duta Khas PM Tebuk Atap?

MOHAMED HANIPA MAIDIN

Kepada para pentaksub presiden parti ehem @ Duta Khas PM Tebuk Atap, tak mahu demo atau desak saman ke atas wartawan veteran ini ke?

Apapun, lazimnya wartawan veteran macam Dato Kadir Jasin ni bila depa tulis sesuatu, depa berani tulis tu sebab depa biasanya ada info yang banyak dan padu.

Tak pastilah sama ada Dato Kadir sengaja nak umpan mata kail agar pentaksub desak supaya pihak yang jadi bahan bicara itu pi saman beliau?

Dan andaikata disaman, mungkinkah lebih banyak lagi info yang akan mencurah-curah keluar seperti arus air yang deras sebab empangan pecah?

والله أعلم

Tiada ulasan: