"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Umno kini parti bebas, kata Kadir Jasin

MALAYSIA DATELINE

Umno didakwa menjadi sebuah parti bebas sekarang apabila Ahli Parlimennya boleh guna budi bicara sendiri undi sebarang usul dalam sidang Parlimen akan datang.

Tokoh wartawan negara, Datuk A Kadir Jasin berkata demikian ketika mengulas kenyataan Setiausaha Agung Umno, Datuk Ahmad Maslan.

Ahmad berkata, Majlis Kerja Tertinggi (MKT) Umno memutuskan Ahli Parlimen boleh menggunakan budi bicara sendiri untuk mengundi sebarang usul dalam sidang Parlimen akan datang.

Beliau berkata, bagaimanapun keputusan dibuat oleh parti mesti menjadi panduan bagi Ahli Parlimen Umno melaksanakan tanggungjawab mereka.

Tiada ulasan: