"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anwar: Tangguh sidang kerana Covid-19 'helah' kerajaan

Malaysiakini 

Ketua pembangkang, Anwar Ibrahim berkata pengumuman sidang Dewan Rakyat yang ditangguhkan sehinggan jam 5.15 petang ini kerana terdapat kes positif Covid-19 dikesan di parlimen merupakan helah kerajaan.

"Ini yang saya katakan helah tadi. Padahal, kita boleh saja lakukan saringan tanpa mempersulitkan perjalanan parlimen," kata Anwar dalam sidang media di Parlimen sebentar tadi.

Terdahulu, Anwar mengadakan sidang media untuk menyatakan pandangan pihaknya berhubung situasi semasa politik negara.

Bagaimanapun ia terhenti sekita apabila pihak prlimen membuat pengumuman bahawa setiap wakil rakyat yang hadir diminta menjalani ujian saringan RTK Antigen (RTK-Ag) dengan kadar segera.

Tiada ulasan: