"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Jika terbukti dia menipu, PN lakukan jenayah serius!!!

HANIPA MAIDIN

1. PH telah sebulat suara MENOLAK Mahiadin, Warisan juga TOLAK, Pejuang juga TOLAK, Muda juga TOLAK, Apko pun TOLAK, beberapa orang MP pembangkang yang bebas juga TOLAK dia dan yang terkini Presiden Umno kata MP Umno yang MENOLAK Mahiadin dan yang sudah bagi bukti penolakkan kepada YDPA telah BERTAMBAH lagi daripada angka asal iaitu 8 orang MP sebelum ini.

2. Lagu mana Mahiadin ini boleh habaq kat YDPA yang dia ada cukup majoriti dan tak timbul yang dia nak letak jawatan.

3. Ada dua sahaja kemungkinan iaitu sama ada… SATU, Dia MUNGKIN TIPU SEKALI LAGI YDPA (yang mana ia juga bermakna ia juga TIPU PARLIMEN, kerana YDPA adalah sebahagian dari PARLIMEN).

Atau

KEDUA, Dia juga MUNGKIN masukkan orang yang sokong dia itu bukan dari kalanga Ahli Dewan Rakyat!

4. Jika terbukti dia TIPU, ini bermakna dia juga boleh dianggap telah melanggar sumpah dia sebagai PM dan sumpah sebagai MP untuk mempertahankan ketinggian Perlembagaan Persekutuan.

6. Jika terbukti para anggota kabinet dia juga BERSUBAHAT maka mereka dan dia sekali adalah dikira telah melakukan JENAYAH yang serius!

Tiada ulasan: