"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Umno Johor: Kenyataan putus hubungan dengan Pas, Bersatu adalah palsu

Nickyson Nyambar

Kenyataan putus hubungan dengan Pas, Bersatu adalah palsu - UMNO Johor

Hari ini, tular gambar kononnya kenyataan media yang mendakwa UMNO Johor telah mengisytiharkan untuk tidak mempunyai hubungan dengan Pas dan Bersatu.

KUALA LUMPUR : UMNO Johor di bawah pimpinan Menteri Besar, Datuk Hasni Mohammad menafikan telah mengeluarkan kenyataan memutuskan hubungan dengan Pas dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

Melalui perkongsian di laman Facebook rasmi UMNO Johor pada Jumaat malam, pihaknya mengesahkan bahawa kenyataan tersebut adalah palsu.

"UMNO Johor ingin menegaskan bahawa Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri Johor, Datuk Hasni Mohammad tidak pernah mengeluarkan kenyataan sedemikian rupa dan UMNO Johor ingin menafikan sekeras-kerasnya bahawa kenyataan yang tersebar di media sosial ini adalah PALSU," katanya.

Hari ini tular gambar kononnya kenyataan media yang mendakwa UMNO Johor telah mengisytiharkan untuk tidak mempunyai hubungan dengan Pas dan Bersatu.

"Untuk memastikan kerajaan negeri terus diketuai oleh UMNO maka ADUN PKR, Amanah dan DAP

sedang dirunding bagi bersama kerajaan termasuk memegang jawatan Exco Kerajaan Negeri," kata kenyataan palsu berkenaan.

Tiada ulasan: