"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Suspek ketuk kepala isteri bekas Adun diberkas

FMT Reporters

PETALING JAYA: Suspek yang disyaki menyerang dan mengetuk kepala isteri bekas Adun Bayan Lepas ditahan semalam.

Ketua Polis Barat Daya, Kamarul Rizal Jenal, berkata lelaki berusia 41 tahun itu ditahan di rumahnya di Bayan Lepas, pada 11.30 malam.

Katanya, semakan mendapati lelaki itu tidak mempunyai rekod jenayah lampau.

“Suspek yang bekerja sebagai operator kilang direman selama tiga hari hingga Ahad bagi membantu siasatan,” katanya menurut Harian Metro.

Beliau berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan dan 506 kanun sama.

Terdahulu, akhbar itu melaporkan dalam kejadian 1.40 tengah hari semalam, suspek ke sebuah kedai runcit di Jalan Datuk Ismail Hashim, Sungai Ara, sebelum mengetuk kepala pemilik premis yang juga isteri bekas Adun Bayan Lepas, Azrul Mahathir Aziz.

Tiada ulasan: