"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Akhirnya ustaz Don Daniyal 'direhatkan terus' dari Salam Baitullah

Iqbal Harraz

Seakan panas tak sampai ke petang.

Baru muncul semula selepas direhatkan untuk seketika, pembabitan Don Daniyal Don Biyajid dalam program Salam Baitullah nampaknya berakhir selepas dia sekali lagi mencetuskan kontroversi malam tadi.

Tindakan ke atas pendakwah selebriti itu dimaklumkan oleh Ketua Pengarah Penyiaran Malaysia, Suhaimi Sulaiman.

Malah Suhaimi memberi bayangan kekecewaannya ekoran kontroversi tersebut.

“Bila dah bagi peluang, dah consult authority dan ahli agama, dah remind apa yg boleh cakap dan apa yg tak boleh, kenalah pandai anticipate response from viewers.

"Wisdom kena ada, kawalan diri kena mantap.

"Don’t play victim. So sorry have to rest you. Maaf semua, hang in there team," ciap Suhaimi di patform X petang ini.

Tiada ulasan: