"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kes bayi patah tangan: Pengasuh direman, beraya dalam lokap

NIK NUR IZZATUL HAZWANI NIK ADNAN

KEMAMAN – Seorang pengasuh terpaksa menyambut Hari Raya Aidiladha di dalam lokap selepas ditahan reman bagi membantu siasatan kes bayi jagaannya yang patah tangan kiri dan mengalami pendarahan otak pada kelmarin.

Perintah reman selama tujuh hari sehingga Jumaat ini terhadap wanita berusia 29 tahun tersebut dibenarkan Majistet Sharifah Amirda Shasha Amir Sharifuddin di Mahkamah Majistret di sini semalam.

Terdahulu suspek ditahan di rumahnya di Taman Banggol Indah, Paya Berenjut, di sini pada pukul 3.30 petang kelmarin.

Kosmo! hari ini melaporkan pemeriksaan doktor di Hospital Kemaman di sini mendapati tangan kiri bayi perempuan berusia berusia lima bulan itu patah.

Selain itu, bayi malang yang kini sedang dirawat di wad hospital tersebut juga disahkan mengalami pendarahan otak.- KOSMO! ONLINE

Tiada ulasan: