"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

2 remaja lemas di Sungai Pahangl

Bernama

Bomba berkata, mayat semua mangsa ditemukan orang awam sebelum pihaknya tiba di lokasi kejadian pada 3.27 petang. (Gambar Bernama)
KUANTAN: Dua remaja lelaki ditemukan lemas di Sungai Pahang di Kampung Batu Embun, Jerantut, petang tadi.

Pegawai Perhubungan Awam, Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Pahang, Zulfadli Zakaria, berkata mereka ialah Mohd Safwan Zamri dan Mohd Hanafi Romzi, kedua-duanya berusia 13 tahun.

“Kedua-dua mangsa ditemukan orang awam sebelum pasukan bomba tiba di lokasi kejadian dan diserahkan kepada polis untuk tindakan selanjutnya,” katanya dalam kenyataan.

Zulfadli berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan mengenai kejadian pada 3.07 petang dan jentera bomba mengambil masa 20 minit untuk tiba ke lokasi kerana balai bomba terdekat terletak 20 kilometer dari kampung berkenaan.

Tiada ulasan: