"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

4 polis ditahan berkait kes samun, cabul di Kelantan

Bernama

KOTA BHARU: Empat anggota polis di Kelantan masing-masing tiga berpangkat konstabel dan seorang koperal ditahan bagi membantu siasatan kes samun dan cabul di Tanah Merah, Rabu lalu.

Ketua Polis Kelantan, Muhamad Zaki Harun, berkata semua suspek berusia 22 hingga 28 tahun ditahan pada 29 Dis lalu dan siasatan lanjut masih dijalankan.

“Pada 28 Dis lalu, lebih kurang pukul 11.24 malam, polis Tanah Merah terima satu laporan berkaitan kes samun dan cabul melibatkan suspek anggota polis.

“Saya mengesahkan perkara tersebut dan pada 29 Dis pihak polis telah menjalankan tangkapan ke atas semua suspek yang akan direman untuk siasatan lanjut. Kes disiasat bawah Seksyen 395/354 Kanun Keseksaan,” katanya dalam kenyataan.

Zaki berkata, ujian saringan air kencing semua suspek didapati negatif dadah.

Tiada ulasan: