"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Selepas berzina dengan menantu, Puan Norma Risma dikatakan hamil?

Kholisin Susanto

Baru-baru ini sosok Norma Risma sedang rancak diperkatakan netizen. Kerana dia menjadi mangsa hubungan sulit antara suami dan ibu kandungnya sendiri. Apabila cerita Norma Risma malang, kini orang ramai dikejutkan dengan maklumat baharu. Terbongkar, ibu Norma Risma hamil selepas melakukan hubungan seks dengan menantunya, Rozy Zay Hakiki. 

Berita kehamilan ibu Norma Risma mencetuskan kekecohan orang ramai selepas saluran YouTube 'Biasa TV' memuat naik video yang bercerita "DIJANGKA!! IBU NORMA RISMA POSITIF HAMIL. Imej kecil muat naik YouTube itu turut berbunyi "HOTMAN PARIS TIDAK DAPAT MENENTANGNYA. PERTUMBUHAN, SEDIA MENJARA ANDA BERDUA, ".

Dalam gambar yang dilampirkan pada lakaran kecil YouTube, terdapat wajah ibu Norma Risma dalam keadaan terbaring ditemani bekas suaminya. Foto TV Lakaran Kecil YouTube Biasa: Tangkapan Skrin YouTube Jadi benarkah Ibu Norma Risma kini hamil selepas terperangkap berzina dengan menantunya?


Artikel ini disiarkan di VIVA.co.id 

Tiada ulasan: