"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki maut jatuh bangunan pusat beli-belah

FMT Reporters

PETALING JAYA: Seorang lelaki tempatan maut dipercayai terjatuh dari tingkat lima bangunan sebuah pusat beli-belah di Jalan Lapan Belas, Kota Kinabalu.

Menurut laporan Harian Metro, lelaki berusia 37 tahun itu disahkan meninggal dunia di lokasi kejadian akibat parah di kepala, dalam kejadian 3.24 petang.

Ketua Polis Kota Kinabalu Mohd Zaidi Abdullah, berkata siasatan di tempat kejadian mendapati lelaki terbabit terjatuh dari bangunan dan berada dalam keadaan meniarap di atas lantai luar bangunan berkenaan.

“Pemeriksaan di tingkat lima mendapati sepasang selipar dipercayai milik mangsa masih berada di situ.

“Mangsa mengalami parah di kepala dan dibawa ke Hospital Queen Elizabeth untuk tindakan lanjut,” katanya.

Tambahnya, siasatan berhubung kejadian berkenaan sedang dijalankan.

“Kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut,” katanya.

Tiada ulasan: