"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Suami tangkap isteri sorok kekasih gelap bawah katil

Kosmo!
Wanita itu berusaha menghalang suaminya memasuki bilik mereka. - TikTok
JAKARTA – Seorang wanita di Indonesia ditangkap basah oleh suaminya sendiri apabila dia didapati menyembunyikan kekasihnya di bawah katil dalam bilik tidur mereka, lapor laman berita Liputan 6 semalam.

Video kejadian dimuat naik dalam akaun TikTok @ajiwsudarsono.

Si suami bersama beberapa penduduk kampung pada awalnya dilihat mengetuk pintu sebuah bilik. 

Isteri lelaki berkenaan kemudian membuka pintu bilik dalam keadaan mencurigakan. 

Ketika wanita itu disoal siasat, dia cuba menghalang suaminya daripada memasuki bilik itu, malah lampu juga ditutup.

Si suami kemudian membuka lampu bilik dan menyerbu masuk. Penipuan wanita itu terbongkar apabila mereka menemui seorang lelaki bersembunyi di bawah katil.

Video itu mendapat perhatian netizen di ruangan komen.

“Lama betul menyorok bawah katil,” komen seorang netizen. – Agensi

Tiada ulasan: