"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki tertelan ‘earphone’ ketika tidur

KOSMO!
Imbasan x-ray menunjukkan kedudukan fon telinga dalam usus Xiaoyong. - Houlang video/Weibo
BEIJING – Seorang lelaki di China terkejut apabila menyedari dia tertelan fon telinga tanpa wayar selepas bangun dari tidur, lapor akhbar Daily Star semalam.

Lelaki yang dikenali dengan nama samaran Xiaoyong itu berkata, dia menyedari salah satu fon telinganya hilang selepas bangun tidur sekitar pukul 3 pagi (waktu tempatan) untuk ke tandas pada 6 April lalu.

Xiaoyong kemudian memainkan muzik yang disambungkan ke fon telinga itu untuk mencarinya tetapi terkejut apabila mendengar bunyi dari dalam badannya.

Dia kemudian mendapati telah tertelan fon telinga itu ketika tidur. 

Selepas perjalanan pantas ke hospital pada kira-kira pukul 4 pagi, sangkaan Xiaoyong disahkan melalui imbasan x-ray yang mendapati fon telinga itu berada di dalam perutnya.

Semasa menunggu di hospital, Xiaoyong mendokumentasikan aduan peliknya itu. Dia memainkan muzik menerusi fon telinganya kepada pengikutnya dalam talian.

Lagu popular yang biasa didengari pada aplikasi Douyin boleh didengari dari dalam badan lelaki tersebut.

Menurut Xiaoyong, doktor memberinya beberapa ubat untuk membolehkan ususnya dikosongkan. 

Sekiranya tidak berjalan seperti yang dirancang, Xiaoyong perlu menjalani pembedahan untuk mengeluarkan alat itu dari ususnya. – Agensi

Tiada ulasan: