"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nak cantik punya pasal, maut di tangan suami sendiri

Agensi
Dr. Benjamin Jacob Brown (Pejabat Syerif Daerah Santa Rosa) dan Hillary Ellington Brown (Rumah Pengebumian Rose Lawn)
Dr. Benjamin Jacob Brown (Pejabat Syerif Daerah Santa Rosa) dan Hillary Ellington Brown (Rumah Pengebumian Rose Lawn)
Santa Rosa County, Florida: Pakar bedah plastik Dr. Benjamin Brown, 41, ditahan pada Isnin dan didakwa atas tuduhan membunuh isterinya selepas enggan menghubungi bantuan 911 selepas 20 minit wanita itu mengalami serangan jantung.

Fox Coralina melaporkan pertuduhan itu juga disifatkan sebagai pembunuhan jenayah tahap kedua, menurut Pejabat Syerif Daerah Santa Rosa.

Hillary Brown, 33, meninggal dunia seminggu selepas beberapa siri prosedur kosmetik pada November lalu di Restore Plastic Surgery di Gulf Breeze, Florida.

Pihak berkuasa berkata dia mengalami serangan jantung dan dibawa ke hospital untuk menerima rawatan perubatan, di mana dia kemudiannya terpaksa menggunakan alat bantuan pernafasan sebelum meninggal dunia pada 28 November 2023.
-hmetro 

Tiada ulasan: