"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita warga asing ditemukan maut ditikam

Zuhainy Zulkiffli
am@hmetro.com.my
Wanita warga asing ditemukan maut di tingkat tiga Flat Taman Indah Batu Maung di sini, dengan kesan tikaman di leher, dada dan kaki. FOTO ZUHAINY ZULKIFFLI
Wanita warga asing ditemukan maut di tingkat tiga Flat Taman Indah Batu Maung di sini, dengan kesan tikaman di leher, dada dan kaki. FOTO ZUHAINY ZULKIFFLI
Bayan Lepas: Wanita warga asing ditemukan maut di tingkat tiga Flat Taman Indah Batu Maung di sini, semalam, dengan kesan tikaman di leher, dada dan kaki.

Dalam kejadian itu, mangsa yang berusia 30-an ditemukan dalam keadaan terlentang di kaki lima flat berkenaan.

Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan Kamarul Rizal Jenal berkata, pihaknya menerima panggilan jam 9.51 malam daripada orang awam mengenai penemuan wanita yang tidak sedarkan diri dan berlumuran darah.

Katanya, pemeriksaan awal mendapati badan mangsa mempunyai kesan luka di bahagian leher, dada dan kaki disyaki disebabkan senjata tajam.

"Susulan itu, polis sedang mengesan lelaki warga Myanmar bernama Khin Mg Myo berusia 34 tahun.

"Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai suspek diminta menghubungi pegawai penyiasat di talian 014-9237366 atau 04-8662222," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.

Menurut Kamarul Rizal, kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun keseksaan.

Tiada ulasan: