"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita rakam gambar anak Bigfoot hendap rusa

KOSMO!
ANAK seekor Bigfoot menghendap beberapa ekor rusa yang berjaya dirakamkan. - Foto Stephanie Wood/Facebook
WASHINGTON – Seorang wanita berjaya merakam imej dipercayai  anak Bigfoot sedang menghendap beberapa ekor rusa, lapor portal berita Daily Star semalam.

Wanita berkenaan, Stephanie Wood pada mulanya menyangka makhluk tersebut ialah seorang kanak-kanak yang memakai kostum Bigfoot.

Bagaimanapun, dia kini berpendapat bahawa imej yang dirakam adalah sesuatu yang lebih serius.

“Reaksi kami ialah ia mungkin seorang kanak-kanak.  Namun, selepas menganalisis gambar ini  untuk seketika, kami tidak begitu pasti lagi.

“Adakah ia anak Sasquatch (Bigfoot) atau salah seorang daripada orang kecil berbulu?” tulis wanita itu di laman Facebook.

Lokasi gambar itu dirakam tidak didedahkan tetapi pada kebiasaannya, Bigfoot dilaporkan hidup di rantau Amerika Utara. – AGENSI

Tiada ulasan: