"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penumpang kencing dalam kabin pesawat

KOSMO!
Polis tiba untuk mengambil tindakan terhadap penumpang tersebut. – X
WASHINGTON – Sebuah pesawat milik American Airlines terpaksa membuat pendaratan cemas selepas seorang penumpang membuang air kecil di tengah laluan di dalam kabin, lapor akhbar Daily Star kelmarin.

Kejadian berlaku pada 4 Julai lalu.

Berdasarkan keterangan gambar yang dikongsi di platform X, lelaki berkenaan dikatakan bertindak demikian selepas kru penerbangan melarangnya menggunakan tandas ketika isyarat tali pinggang keledar dipasang.

Penumpang tersebut dengan selamba membuka seluarnya lalu membuang air kecil di tengah laluan di dalam kabin.

Bagaimanapun, dia kelihatan gementar selepas polis tiba sejurus pesawat mendarat.

Kejadian itu menimbulkan kemarahan ramai dengan pengguna media sosial menyifatkan perbuatan tersebut sebagai menjijikkan. Namun, ada juga netizen menyifatkannya sebagai satu jenaka.

“Lelaki ini pasti tidak sabar untuk menceritakan kejadian tersebut (kepada polis),” kata seorang netizen. – AGENSI

Tiada ulasan: