"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Aktres ludah kembali isi buah durian

KOSMO!
GAMBAR fail menunjukkan Charlene (kanan) bersama Chung. - Foto AFP
SINGAPURA – Penyanyi dan aktres Hong Kong, Charlene Choi dilihat memberikan reaksi tidak menyenangkan ketika cuba makan isi  durian di sebuah kafe di Singapura, lapor portal berita VnExpress semalam.

Charlene dilihat meludahkan semula isi ‘Raja Buah’ tersebut.

Menurut portal berita AsiaOne, klip video mengenainya dikongsi dalam  akaun rasmi program televisyen, Girls’ Spectacular Journey di platform sosial Douyin kelmarin.

Rakaman itu menunjukkan Charlene bersama penyanyi dan pelakon Hong Kong, Gillian Chung serta selebriti Joey Yung melawat kafe 99 Old Trees Durian di Singapura.

Mereka diperkenalkan kepada pelbagai jenis durian termasuk S17, Udang Merah, Jin Feng, D13, Black Pearl, dan Mao Shan Wang.

Joey kemudian menggalakkan Charlene  cuba makan buah durian Mao Shan Wang. 

Aktres itu yang teragak-agak, mengambil seulas durian Mao Shan Wang dan merasanya tetapi segera menunjukkan ekspresi tidak menyukai buah tersebut. 

Dia tidak sanggup menelan isi buah itu dan meludahkannya.

Dalam ruangan komen di bawah video klip tersebut, ramai netizen berkongsi pengalaman seperti Charlene  apabila mereka merasai buah durian buat kali pertama. 

Namun, ada pula yang menyatakan bahawa buah durian sebenarnya sedap dimakan. – AGENSI

Tiada ulasan: