"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PH kekal di Kuala Kubu Baharu dengan majoriti 3,869 undi

Faiz Zainudin

Calon Pakatan Harapan Pang Sock Tao menewaskan Perikatan Nasional, Parti Rakyat Malaysia dan calon bebas dengan majoriti 3,869 undi.

HULU SELANGOR: Pakatan Harapan (PH) mempertahankan kerusi DUN Kuala Kubu Baharu dengan majoriti 3,869 undi dalam pertandingan empat penjuru pada PRK kali ini.

Calon PH daripada DAP Pang Sock Tao memperoleh 14,000 undi, menewaskan Perikatan Nasional (PN) diwakili Khairul Azhari Saut yang mendapat 10,131 undi.

Manakala Parti Rakyat Malaysia (PRM) menerusi Hafizah Zainuddin serta calon bebas Nyau Ke Xin masing-masing mendapat 152 dan 188 undi.

Tiada ulasan: