"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kemalangan Ngeri… Polis Mengutip Cebisan Otak

P1000470

P1000486

P1000482

Kemalangan Ngeri Yang Mengemparkan Penduduk Pada Pukul 12:10am…

Kemalangan ini berlaku Lebih kurang sejam yang lalu (12:10am) di kampung Jembal, Tawang Bachok Kelantan… Mengikut makumat penduduk di situ sekejap tadi, mangsa langgar lari ini yang baru pulang dari kerja telah dilanggar oleh sebuah kereta waja yang tidak dikenali. Apa yang saya lihat sekejap tadi, keadaan mangsa amat mengerikan.. pada bahagian atas kepalanya pecah dan terbelah…tangan dan peha mangsa telah patah dan berlipat… mangsa telah meninggal dunia ditempat kejadian.

Mangsa berasa dari kampung Tawang..

-pinkturtle2.wordpress.com-

Tiada ulasan: