"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Teman cadangkan kita boikot aje pencacai UMNO ni!!




Sehari dua ni kecuh mamat2 peniaga kat lorong Tunku Abdul Rahman nak saman GMI. Alahai... berniaga cukup2 makan...sembang rugi million-million.Peeeegidahhhh!!

Kebanyakan yang berniaga kat situ Mat Indon. Ada setengah yang lain tu tauke dia mungkin tak da kerakyatan Malaysia. Nak cakap banyak.

Tauke Hypermarket bising-bising...dia kena ingat. Hypermarket dia bukan kat Jalan Masjid India aje....sampai ke KB teman dengar.

Kalau dia orang ni mengada-ngada sangat...teman cadangkan bulan puasa ni tak payahlah kita ke Jalan Masjid India. Kita boikot dia orang sebulan. Apa macam???? GMI boleh tolong kempen satu Malaysia.

Oh ya...!! Nak ingatkan sama...Wilayah Persekutuan KL ni area Pakatan Rakyat yob!! Wakil Rakyat mike ramai yang dah bungkus...

Tiada ulasan: