"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UBN Najib Altantuya: Nak Tuntut dengan Siapa

Oleh: paktehku

"Semakin banyak persatuan membuat tuntutan terhadap penganjur demonstrasi membantah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) Sabtu lalu.

Terbaru, 20 persatuan melibatkan peniaga, pemandu teksi dan pengusaha hotel membuat tuntutan yang berjumlah kira-kira RM200 juta terhadap kerugian yang mereka alami.

Antara persatuan yang terlibat termasuk Persatuan Penjaja dan Pekedai Bumiputera Wilayah Persekutuan, Pertubuhan Pemandu dan Pengusaha Teksi/Limosin dan Kereta Sewa Malaysia dan Persatuan Pengusaha Hotel.

Begitulah bunyinya isikandungan Utasan Malaysia terbitan 7hb Ogos.

Mari kita sama-sama fikirkan sejenak.

Sekiranya berlaku banjir kilat kat Kuala Lumpur, nak tuntut kerugian perniagaan mereka dengan ALLAH TA'ALA .

Peniaga-peniaga ini telah dihasut oleh mereka yang cetek pengatahuan dan hukum AGAMA.

-tranungkite.net-

Tiada ulasan: