"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

pengalaman dgn YB Mujahid jadi OKT

Oleh: gobler

"assalamualaikum.....kejadian berlaku masa kami lepas sembahyang asar kat surau PGA CHERAS...lepas bagi salam je kat belakang..ramai pegawai atasan polis jadi makmum ...fuhhh berpaku2 pangkat.....dia org ni la yg soal siasat kitaorg.....ade le sorang SB kot(pakai baju biasa,rambut pun panjang)lepas YB baca doa,SB ni masbuk..dia plak yg jadi imam...abis je sembahyang dia plak doa...rasa tersentuh hati dgr dia doa siap nangis2antara doa dia YA ALLAH KAU HALALKAN LAH REZEKI YG KAU BERIKAN..HALALKAN LAH MATA PENCARIAN KU. siap ulang ulang lagi...

terkejut saya dgn YB dengar doa dia....fikir2kanlah....mungkin ini lah antara asbab sembahyang hajat kat tengah jalan...ALLAH MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIH>>>PADA UMAT NYA YG BERJUANG KE JALANNYA..mudah2an ramai lagi le polis yg dapat hidayah ALLAH>>inilah nikmat mempraktikan perjuangan rasullullah...MENEGUR PEMERINTAH YG ZALIM...bagi yg tak join demo,tak kena bom asap,tak kena sembur air,mereka ini tidak merasa nikmat seorang mujahid..hanya menjadi mujahid dari segi teori saja..tiada praktikal..sekian saja warkah ini..kepada mujahid2 sebenar kita jumpa lagi di PERMATANG PASIR...ALLAHU AKBAR....
-tranungkite.net-

Tiada ulasan: