"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UBN Najib Altantuya: Jaga-jaga! FRU sedang memburu!

Oleh Penarik Beca

Setiap hari anda berdemonstrasi di alam siber. Kerajaan dah tak tahan lagi. Jangankan demonstrasi setiap saat di alam siber, topeng Altantuya pun depa takut.

Hari ini, Malaysiakini melaporkan berita bertajuk "Gov't mulls China-style Net censorship". Hati-hati kalau nak berdemonstrasi di alam siber. "FRU" mengepung di setiap penjuru. Anda diperintah bersurai. Tetapi, setiap ruang untuk bersurai dikepung dan disekat.

Kalau anda tak pernah mandi free atau dapat gas free di jalanan, kemungkinan "FRU" alam siber akan beri peluang kepada anda untuk merasa itu semua.

Kalau tahun 1998 dan 1999 dahulu anda boleh berdemonstrasi setiap hari di alam siber, tahun 2009 ini anda perlu menyediakan lebih banyak garam untuk diletakkan di bawah lidah kalau-kalau anda di sembur air beracun atau dibedil dengan kelongsong gas pemedih mata.

Tetapi, kalau anda bangsa Umno, anda tak perlu risau. Anda akan dibantu untuk berdemonstrasi. Keselamatan anda dikawal. Anda tentu ingat, demonstrasi bangsa anda di
Pulau Pinang, Shah Alam, Kuala Terengganu,Subang dan di mana-mana pun. Semuanya kebal dari semburan air beracun dan bedilan kelongsong gas pemedih mata.

Jangan tak reti-reti lagi, Datuk Seri Najib Tun Razak dah berubah. Dia tak nak rebah. Dan, anda terpaksa dibelasah.

http://penarikbeca.blogspot.com

Tiada ulasan: