"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UBN Najib Altantuya: Golongan yang masih dalam UMNO

Oleh: anak_muar

  • yang masih percaya akan perjuangan UMNO walaupun parti itu sah menyimpang jauh dari perjuangan asal.
  • yang masih belum mendapat habuan dari UMNO untuk kepentingan keluarga dan peribadi.
  • yang mempunyai perasaan perkauman yang tinggi terhadap bangsa lain.
  • yang telah kaya raya melalui UMNO tapi masih rasa belum cukup terhadap kekayaan yang diperolehi.
  • yang buta sejarah dan tidak menghiraukan masa depan bangsa terhadap apa yang dilakukan oleh UMNO sepanjang menjadi parti pemerintah.
  • yang takut akan menerima undang-undang Islam yang sebenar. -tranungkite.net-

Tiada ulasan: