"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dakwaan gangguan seksual, pendakwah terkenal dipanggil Bukit Aman

FMT Reporters

PETALING JAYA: Seorang pendakwah terkenal akan dipanggil oleh Bukit Aman bagi memberi keterangan berhubung siasatan dakwaan gangguan seksual.

Menurut sumber, pendakwah berusia 30-an itu difahamkan diminta hadir memberi keterangan esok.

“Namun tidak dapat dipastikan sama ada beliau akan hadir atau tidak.

“Siasatan dijalankan oleh Bahagian Siasatan Jenayah Seksual, Wanita dan Kanak-Kanak (D11), Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman,” kata sumber itu menurut laporan Harian Metro.

Sebelum ini, tular di media sosial mengenai video lucah yang menunjukkan lelaki mirip pendakwah itu.

Tiada ulasan: