"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

2 lagi mayat ditemui saling berpelukan

Faisal Asyraf

HULU SELANGOR: Dua lagi mayat, yang dipercayai milik seorang ibu dan anak perempuannya, ditemui di tapak perkhemahan yang musnah dalam kejadian tanah runtuh di Batang Kali petang ini.

Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor berkata, kedua-dua mayat itu ditemui saling berpelukan di sektor C, lokasi sebuah tapak perkhemahan yang dikenali sebagai Riverside.

“Kedua-duanya ditemui pada 4.40 petang. Mereka saling berpelukan. Kami percaya mereka adalah ibu dan anak perempuannya.”

Untuk rekod, keadaan tanah runtuh di Riverside tidak begitu teruk berbanding tapak perkhemahan di Hillview dan Farmview yang musnah sama sekali.

Penemuan dua mayat itu menjadikan keseluruhan angka korban meningkat kepada 18 orang.

Dianggarkan 15 lagi mangsa belum ditemui, dengan pasukan mencari dan menyelamat giat mengesannya.

Tiada ulasan: