"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zuraida dah tak jadi menteri baru MPAJ berani buat serbuan pusat khidmat Parlimen Ampang

9 tahun dah operasi, Zuraida jawab isu pusat khidmat kena tindakan

FMT Reporters


Tangkap layar ciapan Twitter oleh pengguna @lady_bugg11 mendakwa Pusat Khidmat Parlimen Ampang diserbu MPAJ kerana dibina tanpa kebenaran. (Gambar Twitter)

PETALING JAYA: Pejabat Pusat Khidmat Parlimen Ampang di Ampang Jaya yang diserbu Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ) sudah beroperasi hampir sembilan tahun, kata bekas Ahli Parlimennya, Zuraida Kamaruddin.

“Itu adalah Pusat Khidmat Parlimen Ampang yang beroperasi selama hampir sembilan tahun,” katanya ketika dihubungi.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas satu ciapan tular yang mendakwa MPAJ mengenakan tindakan terhadap seorang wanita yang didakwa bekas menteri kerana membina pejabat atas tanah MPAJ tanpa kebenaran.

“Ada seorang wanita buat pejabat atas tanah MPAJ tanpa kebenaran. Hari ini telah dikenakan tindakan! Khabarnya bekas menteri,” ciapan yang menggunakan nama @lady_bugg11.

Sementara itu, MPAJ ketika dihubungi mengesahkan Pusat Khidmat Parlimen itu tidak mendapat kelulusan.

Bagaimanapun, MPAJ berkata pihaknya mendapat kerjasama baik daripada pengurus Pusat Khidmat Parlimen itu yang bersetuju menyerahkan premis berkenaan.

“Pihak MPAJ mendapat kerjasama baik daripada pengurus Pusat Khidmat Parlimen yang bersetuju menyerahkan dewan untuk ditadbir urus oleh MPAJ,” katanya kepada FMT.

Tiada ulasan: