"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nurul Izzah jangan sedih ya..

EWAN SN 

Allah tarik Permatang Pauh tapi Allah beri Putrajaya…Allah beri lagi Sabah. Nikmat manakah yang lebih besar?

Syukur Alhamdulillah🤲🤲🤲

Star dah keluar GRS. Dan pagi ini PN Sabah tumbang. GRS Sabah keluar PN. Semua MP da Adun Bersatu Sabah keluar Bersatu (Kerusi tak kosong sebab masih kekal dalam GRS)☺️

Kalau nak, Allah boleh je bagi PH menang 120 kerusi, tapi Allah tak bagi. Allah bagi Umno 30 dan beri PH 83. Kenapa Allah tak bagi? Kita pikir positive dan hikmahnya dulu.

PH, UMNO, DAP bentuk kerajaan bersama yang siapapun tak menyangka. Allah beri kemenangan TERKEJUT 73 kerusi tapi Allah tak izinkan Bersatu dan Pas jadi kerajaan Putrajaya. Merendah diri dengan kemenangan atau angkuh dengan sedikit kemenangan. Apa yang Allah nak tunjuk?

Manusia hanya mampu merancang tapi perancangan Allah mengatasi segalanya. Allah iznkan Anwar jadi PM. Allah tak izinkan Hadi dan Muhyiddin jadi kerajaan. Itu ketentuan Allah dan Semua tu adalah sebabnya. Allah Maha Mengetahui segalanya…😊

Terima kesempatan yang Allah bagi itu dengan rendah diri dan anggap sebagai satu tanggungjawab dan amanah. Semuanya hanya sementara. Hari ini kita senang, esok belum tentu. Hari ini di tampok kuasa, esok pun belum tentu.

Kita jadilah hambanya yang bersyukur dan Redho segala ketentuanNya, baru jiwa dan hati kita tenang.

Hadi dan Yiddin derhaka tu takpelah terus marah dan terus derhaka kat Raja-Raja dan marah kat Allah sebab mereka kebal dan yakin jadi ahli syurga…

Tiada ulasan: