"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video budak nangis di sisi mayat wanita, polis siasat motif bunuh

Willie Jude

KOTA KINABALU: Polis mengesahkan video tular memaparkan seorang kanak-kanak menangis di sisi seorang wanita yang berlumuran darah adalah kes bunuh.

Ketua Polis Daerah Tawau, Jasmin Hussin berkata, kejadian itu berlaku di Kampung Icebox, Tawau petang tadi, tetapi identiti mangsa dan motif pembunuhan masih dalam siasatan.

“Polis menerima laporan mengenai kejadian itu petang tadi dan sepasukan anggota berada di lokasi untuk menjalankan siasatan.

“Kes bunuh ini masih dalam siasatan dan maklumat akan disalurkan dari semasa ke semasa,” katanya ketika dihubungi FMT.

Terdahulu, satu video selama 24 saat menunjukkan seorang kanak-kanak menangis di sebelah wanita yang terbaring berlumuran darah. Badan dan muka kanak-kanak itu turut terkena darah.

Tiada ulasan: