"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Papagomo tidak mengaku bersalah dakwa Malaysia pro-Israel

Harapandaily

Bloger kontroversi, Papagomo, tidak mengaku bersalah atas tuduhan menghasut dalam hantaran Facebook yang mendakwa kerajaan Malaysia pro-Israel.

Papagomo atau nama sebenar Wan Muhammad Azri Wan Deris didakwa membuat hantaran tersebut pada pukul 1 tengah hari pada 8 November 2023.

Azri berdepan denda maksima RM5,000 atau penjara tidak lebih tiga tahun jika disabitkan kesalahan di bawah seksyen 4(1)(b) Akta Hasutan 1948.

Mahkamah Sesyen telah membenarkan Azri diikatjamin sebanyak RM7,000 oleh seorang penjamin.

Sebutan semula kes dijadualkan pada 5 Februari.

Azri diwakili peguam Muhammad Rafique Rashid Ali.

Tiada ulasan: