"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kerusi roda bergerak sendiri turun tangga

KOSMO
Tangkap layar menunjukkan kerusi roda itu berhenti di sebelah pintu kereta selepas turun empat tangga. - Detiknews
JAKARTA – Satu klip video tular di media sosial memaparkan detik seram di sebuah hospital di Indonesia apabila sebuah kerusi roda bergerak sendiri tanpa dikendalikan oleh sesiapa, lapor akhbar Detiknews semalam. 

Menerusi rakaman sistem televisyen litar tertutup (CCTV), kerusi roda berkenaan dilihat bergerak dan turun empat tangga daripada tempat asal ia diletakkan.

Lebih menyeramkan apabila kerusi roda itu tidak terguling mahupun terbalik. 

Malah, ia berhenti tepat-tepat di sebelah pintu kenderaan berwarna putih. 

Pergerakan kerusi roda itu seolah-olah ada ‘seseorang’ yang sedang menolaknya.

Bagaimanapun, masih belum jelas di mana lokasi kejadian itu berlaku. – AGENSI

Tiada ulasan: