"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pergelangan tangan putus ditemukan dekat kereta terbakar

FMT Reporters
Anggota bomba cuba memadamkan kebakaran sebuah Toyota Vios berhampiran Hospital Bahagia Ulu Kinta, Tanjung Rambutan, hari ini. (Gambar JBPM)
PETALING JAYA: Bomba menemukan pergelangan tangan manusia yang terputus di lokasi sebuah kereta terbakar berhampiran Hospital Bahagia Ulu Kinta, Tanjung Rambutan, hari ini.

Pergelangan tangan kiri itu ditemukan di atas jalan raya oleh anggota bomba yang memadamkan kebakaran, namun tiada mangsa didapati berada di lokasi kejadian.

Menurut Harian Metro, sebelum kebakaran itu berlaku, difahamkan tercetus pergaduhan membabitkan sekumpulan individu sebelum salah satu daripada kereta terbabit terbakar.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Tambun Mohd Jamalludin Mat Yusop berkata, pihaknya menerima panggilan berhubung kejadian kereta terbakar pada 11.16 pagi.

Di tempat kejadian, bomba mendapati sebuah Toyota Vios, yang nombor pendaftarannya tidak diperoleh, sudah terbakar 95%, katanya.

Tambahnya, sebuah Proton Saga dan Honda Accord yang dipercayai terbabit dengan pelanggaran turut berada di lokasi kejadian.

“Terdapat tangan manusia yang sudah putus dijumpai di lokasi kejadian, bagaimanapun tiada mangsa ditemui ketika anggota bomba tiba di lokasi.

“Kes kemudian diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan selanjutnya,” katanya.

Tiada ulasan: