"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelajar 13 tahun parah jatuh tingkat 3 bangunan sekolah

FMT Reporters

Kejadian petang semalam menyebabkan remaja berusia 13 tahun itu cedera di bahagian kepala dan beberapa anggota badan lain.
Gambar tular dalam kejadian membabitkan seorang pelajar yang parah selepas terjatuh dari tingkat tiga di sekolahnya semalam. (Gambar Facebook)
PETALING JAYA: Seorang pelajar parah selepas dipercayai terjatuh dari tingkat tiga sebuah sekolah di Kajang, petang semalam.

Ketua Polis Kajang, Naazron Abdul Yusof, berkata pihaknya menerima laporan berhubung kejadian itu pada 5.50 petang.

“Pihak polis menerima laporan seorang remaja lelaki berusia 13 tahun ditemui dengan kesan kecederaan dipercayai akibat terjatuh dari tingkat tiga.

“Mangsa kemudiannya dikejarkan ke Hospital Kajang bagi menerima rawatan atas kecederaan yang dialaminya,” katanya dalam kenyataan hari ini, menurut Harian Metro.

Katanya, kejadian itu menyebabkan mangsa cedera di bahagian kepala dan beberapa anggota badan lain.

“Punca kejadian masih dalam siasatan mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001.

“Jika disabitkan kesalahan boleh didenda tidak melebihi RM50,000 atau penjara tidak melebihi 20 tahun atau kedua-duanya sekali.

“Sebarang maklumat berkaitan boleh berhubung terus dengan Pegawai Penyiasat Inspektor Muhammad Faizal Azizi di talian 011-16120032 bagi membantu siasatan,” katanya.

Tiada ulasan: